Soru olunur mu olunmaz mı? Olamazsınız. Ancak okumadan bir mühendisten daha iyi mesleki bilgi ve birikime sahip olabilirsiniz ama bu sizi mühendis yapmaz. Okul Okumadan Mühendis Olur Mu ?
40
●1.577
- 02-12-2019, 19:12:50İyi hocam, işinizi bilmiyorum ama yarın bir doktorun yanına git, kendisinden eğitim al. Cerrah olarak işe başlarsın, daha fazla kazanırsın benden söylemesiVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aman deme hocam öyle, arkadaşlar inkar ediyorlar diplomayı, eğitimiGltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikinci bir r10 plus olsa vereceğim bi 10 tane, bu kadar kalite kokan yorumları görünce
- 02-12-2019, 19:22:29Bugünün şartlarında öyle şimdilik. Yarın webmaster olmak için diploma şartı olursa ne diyeceksiniz. Veya bir dükkan açmak için diploma şartı olursa ne olacak?sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2019, 19:23:33Gelir seviyen belli kardeşim bence sen kendin için bu öneriyi dikkate al da bir baltaya sap oluver.sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2019, 19:27:03sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle mi, o zaman size mühendisten örnek vermek yerine tıptan vereyim.
Ver 50bin dolar 1 gün üniversiteye gitmeden yurtdışında yaşayarak sana tıp diploması aldırayım? Tıpçı mı olacaksın, ki bu tıp içindi. Ver 30k dolar mühendislik diploması aldırayım 1 gün okula gitmeden. İnsanlara büyük puntolarla laf öğretmeden önce biraz bilgi Sahibi olun. Ya da en azından Türkiye için diye not düşün tabi ki bu da doğru bir cümle olur mu tartışılır. - 02-12-2019, 19:28:57Gelir seviyem belli, seni ilgilendirmez. Kazanıyorum, emeğimle kazanıyorum. Bunu forum ortasında yazıp, birisini aşağılayacak kadar düşmedim ! Karakter başka bir şey hocam. Çok paran var belli, ama karakter alman için çok paran olmasnı da gerek yokVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden allaha şükür karakterim tam, az param var önemli değil
YÖK'ün yaptığı açıklamaları araştırırsanız, bu tarz eğitimlerin Türkiye'de geçerli olmadığını görebilirsiniz. Bu arada diplomayı paralı alması da bir şey değiştirmez. Sonuçta o statüyü kazanmıştır. NOKTAcnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-12-2019, 19:33:46sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben mantıkla ilerlediğini düşünüyordum ama şuan bu yorumunla gördüm ki gerçekten bilgi düzeyin sıfırın altında
o yüzden seninle münakaşaya girmeyeceğim.
- 02-12-2019, 19:35:37Mühendislik okuyarak değil isteyerek, çalışarak olunan bir meslektir. Artık birçok mühendislik sektöründe diploma yerine "tecrübe" sorulmaktadır. Şuan nereye başvurursanız başvurun diploma sormayacaklar çünkü diploma ile mühendis olunamadığını tüm dünya çoktan öğrendi. Doktor, avukat v.s T.C. kanunlarının şart koştuğundan dolayı alınması mecburidir. Zira avukatlık diploması olmayıp, yüzlerce avukatı susturacak bilgide insanlar tanıyorum.