VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir seviyen belli kardeşim bence sen kendin için bu öneriyi dikkate al da bir baltaya sap oluver.
Gelir seviyem belli, seni ilgilendirmez. Kazanıyorum, emeğimle kazanıyorum. Bunu forum ortasında yazıp, birisini aşağılayacak kadar düşmedim ! Karakter başka bir şey hocam. Çok paran var belli, ama karakter alman için çok paran olmasnı da gerek yok o yüzden allaha şükür karakterim tam, az param var önemli değil



cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle mi, o zaman size mühendisten örnek vermek yerine tıptan vereyim.

Ver 50bin dolar 1 gün üniversiteye gitmeden yurtdışında yaşayarak sana tıp diploması aldırayım? Tıpçı mı olacaksın, ki bu tıp içindi. Ver 30k dolar mühendislik diploması aldırayım 1 gün okula gitmeden. İnsanlara büyük puntolarla laf öğretmeden önce biraz bilgi Sahibi olun. Ya da en azından Türkiye için diye not düşün tabi ki bu da doğru bir cümle olur mu tartışılır.
YÖK'ün yaptığı açıklamaları araştırırsanız, bu tarz eğitimlerin Türkiye'de geçerli olmadığını görebilirsiniz. Bu arada diplomayı paralı alması da bir şey değiştirmez. Sonuçta o statüyü kazanmıştır. NOKTA