• 05-11-2019, 16:46:37
    #1
    En ufak trafik cezaları için(kırmızı ışık vs..) mahkemede savunma yapıyorsun + sicilinize işliyor bu trafik cezası + hakim gerekli görürse sizi tekrardan sürücü kursuna gönderiyor böyle küçük olaylarda bile. Böyle ülkeler var dünyada Şu aşağıdaki haber benim gözümde terör suçundan farksızken devletimizin verdiği ceza takdire şayan.

    Alıntı
    Drift yapan 2 sürücüye 5 bin lira, yolu kapatan 3 sürücüye ise 108 lira para cezası verildi. Ayrıca drift yapan 2 sürücünün ehliyetleri 2 ay süreyle el konulurken, diğer 3 sürücünün de sağlık raporları alınana kadar ehliyetlerine el konuldu.

    Kaynak : https://www.mynet.com/atasehir-de-te...i-190101191205
  • 05-11-2019, 16:49:56
    #2
    tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
  • 05-11-2019, 16:56:08
    #3
    Yazık cezalar çok hafif ülkemizde...... Yap bakalım 20-30k ceza ondan sonra neler oluyor.
  • 05-11-2019, 16:56:47
    #4
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
    Para lazım hocam para
  • 05-11-2019, 16:59:04
    #5
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
    nasil tespit ettiler hocam, trafikdeyken durdurup ceza mi verdiler ?
  • 05-11-2019, 17:00:31
    #6
    İyiymiş, bana 2014 yılında yaya olarak kestim diye 308 lira kesmişlerdi. Arabayla kesmek lazım demek.
  • 05-11-2019, 17:02:56
    #7
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
    Kurallarda sadece tesisatlı olan araçlara yüksek sesten ceza yazılır diye bir madde yok hocam. Araçların standart ses sistemleride yeteri kadar ses çıkartabiliyor.
    (Oturduğumuz siteye arabam ile giriş yaptığımda evdekiler benim geldiğimi net bir şekilde anlıyor ve araçta tesisat yok.)
  • 05-11-2019, 17:04:01
    #8
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
    Fiorino araçla aynı şekilde bende ceza yedim. Fiorinoda sesi sonuna kadar açsan bile abuk subuk rahatsız etmez kimseyi. Birde uyanıklar 500 metre geride durmuş ekip.sehitliğin orada da durduruyorlar cezaya şehitlik önü yazılıyor. Ben mezarlık yanından geçerken müziği kapatıyorum? Itiraz eden biri vardı yine yazdılar cezayı bende bir sey demedim ödedim 3-4 sene geçti üzerinden
  • 05-11-2019, 17:03:52
    #9
    entriko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasil tespit ettiler hocam, trafikdeyken durdurup ceza mi verdiler ?
    hocam evime ceza geldi keşke durdursaydı her türlü kanıtlardım itiraz için gerekli yerleride aradım sonuç çıkmadı hocam kıllığına yapılmış bir olay cezanın kesildiği yerde bekçiler vardı tip tip bakıp bakıp durdular sonuç bu. Hız sınırını aştım ceza ödedim hata benimdir hiç bir söz söylemedim ama bunun için ceza ödedim ya