En ufak trafik cezaları için(kırmızı ışık vs..) mahkemede savunma yapıyorsun + sicilinize işliyor bu trafik cezası + hakim gerekli görürse sizi tekrardan sürücü kursuna gönderiyor böyle küçük olaylarda bile. Böyle ülkeler var dünyada Şu aşağıdaki haber benim gözümde terör suçundan farksızken devletimizin verdiği ceza takdire şayan.

Alıntı
Drift yapan 2 sürücüye 5 bin lira, yolu kapatan 3 sürücüye ise 108 lira para cezası verildi. Ayrıca drift yapan 2 sürücünün ehliyetleri 2 ay süreyle el konulurken, diğer 3 sürücünün de sağlık raporları alınana kadar ehliyetlerine el konuldu.

Kaynak : https://www.mynet.com/atasehir-de-te...i-190101191205