webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
Para lazım hocam para