• 05-11-2019, 17:04:11
    #10
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
    Yüksek sesle müzik dinlemenin akşamı gündüzü gecesi olduğunu sanmıyorum.
  • 05-11-2019, 17:06:06
    #11
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurallarda sadece tesisatlı olan araçlara yüksek sesten ceza yazılır diye bir madde yok hocam. Araçların standart ses sistemleride yeteri kadar ses çıkartabiliyor.
    (Oturduğumuz siteye arabam ile giriş yaptığımda evdekiler benim geldiğimi net bir şekilde anlıyor ve araçta tesisat yok.)
    bendede 2015 model golf var hocam seside tok güzel ama öyle gümbür gümbür rahatsız edicek nasıl bir ses olabilir orjinal kolonlarda



    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiorino araçla aynı şekilde bende ceza yedim. Fiorinoda sesi sonuna kadar açsan bile abuk subuk rahatsız etmez kimseyi. Birde uyanıklar 500 metre geride durmuş ekip.sehitliğin orada da durduruyorlar cezaya şehitlik önü yazılıyor. Ben mezarlık yanından geçerken müziği kapatıyorum? Itiraz eden biri vardı yine yazdılar cezayı bende bir sey demedim ödedim 3-4 sene geçti üzerinden
    ya hocam kimse rahatsız olmasın diye hepte böyleydim müzik açık olduğunda kırmızı ışıkta duruyosam bile sesi kısıyorum aman işte cadde üzerindeki apartmanlarda birinin hastası vardır rahatsız etmeyeyim, aman yanımdaki benimle duran arabalar rahatsız olmasın sesini kısayım hep bu düşüncedeydim
  • 05-11-2019, 17:10:28
    #12
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede 2015 model golf var hocam seside tok güzel ama öyle gümbür gümbür rahatsız edicek nasıl bir ses olabilir orjinal kolonlarda
    2015 model golf diyorsunuz hocam yapmayın benim aracım 2006 fiesta ve sesi gayet iyi sizin aracın sesinin yanına bile yaklaşamaz.
    Günlük ceza limiti olan birine denk geldiyseniz ona diyecek lafım yok fakat ses sisteminizin standartı bile gayet başarılı yani bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
  • 05-11-2019, 17:13:07
    #13
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015 model golf diyorsunuz hocam yapmayın benim aracım 2006 fiesta ve sesi gayet iyi sizin aracın sesinin yanına bile yaklaşamaz.
    Günlük ceza limiti olan birine denk geldiyseniz ona diyecek lafım yok fakat ses sisteminizin standartı bile gayet başarılı yani bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
    hocam demek istemem bi tesisatlı araba ile eşdeğer olurmu allah aşkına oturduğum ev caddede tesisatlı arabalar geçiyor evimin camları zangır zangır titriyor
  • 05-11-2019, 21:15:27
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çükürmüşlük, kokuşmuşluk ve adaletsizlik zirve yapmış durumda. Türk halkını radikal hale getirmek için bilerek bunu yaptıklarını düşünüyorum artık. Hakim, savcı, avukat üçgeni milletle alay ediyor.