fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015 model golf diyorsunuz hocam yapmayın benim aracım 2006 fiesta ve sesi gayet iyi sizin aracın sesinin yanına bile yaklaşamaz.
Günlük ceza limiti olan birine denk geldiyseniz ona diyecek lafım yok fakat ses sisteminizin standartı bile gayet başarılı yani bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
hocam demek istemem bi tesisatlı araba ile eşdeğer olurmu allah aşkına oturduğum ev caddede tesisatlı arabalar geçiyor evimin camları zangır zangır titriyor