fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurallarda sadece tesisatlı olan araçlara yüksek sesten ceza yazılır diye bir madde yok hocam. Araçların standart ses sistemleride yeteri kadar ses çıkartabiliyor.
(Oturduğumuz siteye arabam ile giriş yaptığımda evdekiler benim geldiğimi net bir şekilde anlıyor ve araçta tesisat yok.)
bendede 2015 model golf var hocam seside tok güzel ama öyle gümbür gümbür rahatsız edicek nasıl bir ses olabilir orjinal kolonlarda



msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiorino araçla aynı şekilde bende ceza yedim. Fiorinoda sesi sonuna kadar açsan bile abuk subuk rahatsız etmez kimseyi. Birde uyanıklar 500 metre geride durmuş ekip.sehitliğin orada da durduruyorlar cezaya şehitlik önü yazılıyor. Ben mezarlık yanından geçerken müziği kapatıyorum? Itiraz eden biri vardı yine yazdılar cezayı bende bir sey demedim ödedim 3-4 sene geçti üzerinden
ya hocam kimse rahatsız olmasın diye hepte böyleydim müzik açık olduğunda kırmızı ışıkta duruyosam bile sesi kısıyorum aman işte cadde üzerindeki apartmanlarda birinin hastası vardır rahatsız etmeyeyim, aman yanımdaki benimle duran arabalar rahatsız olmasın sesini kısayım hep bu düşüncedeydim