webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede 2015 model golf var hocam seside tok güzel ama öyle gümbür gümbür rahatsız edicek nasıl bir ses olabilir orjinal kolonlarda
2015 model golf diyorsunuz hocam yapmayın benim aracım 2006 fiesta ve sesi gayet iyi sizin aracın sesinin yanına bile yaklaşamaz.
Günlük ceza limiti olan birine denk geldiyseniz ona diyecek lafım yok fakat ses sisteminizin standartı bile gayet başarılı yani bunu rahatlıkla söyleyebilirim.