webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
Yüksek sesle müzik dinlemenin akşamı gündüzü gecesi olduğunu sanmıyorum.