webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
Kurallarda sadece tesisatlı olan araçlara yüksek sesten ceza yazılır diye bir madde yok hocam. Araçların standart ses sistemleride yeteri kadar ses çıkartabiliyor.
(Oturduğumuz siteye arabam ile giriş yaptığımda evdekiler benim geldiğimi net bir şekilde anlıyor ve araçta tesisat yok.)