webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesisatı olmayan arabamda gecede değil akşam saatlerinde yüksek sesle müzik dinlemekten diye 130lira ceza ödedim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum
Fiorino araçla aynı şekilde bende ceza yedim. Fiorinoda sesi sonuna kadar açsan bile abuk subuk rahatsız etmez kimseyi. Birde uyanıklar 500 metre geride durmuş ekip.sehitliğin orada da durduruyorlar cezaya şehitlik önü yazılıyor. Ben mezarlık yanından geçerken müziği kapatıyorum? Itiraz eden biri vardı yine yazdılar cezayı bende bir sey demedim ödedim 3-4 sene geçti üzerinden