Arkadaşlar yeğenimi Denizli de 11. Komando Tug. Kh. Ve Kh. Bl. ne teslim etmeye geldim. Yalnız yanlış geldim sanırım. GPS den takip ettim beni Forum Çamlık ın orda ki askeri kışlaya getirdi. Acaba doğru yere mi geldik yoksa başka yerde mi? Şu anda biraz uzağındayız. Yakın olsak gideceğim de. Birde ters yönde ise yanlış gitmeyelim.
Birde arkadaş ne lanet bir şey ya. Bilmeyen nasıl bulacaksa. Nette doğru düzgün adres de yok.
Yardımlarınızı bekliyorum.
Edit: Denizli/Akköy/Denizli Merkez diyor
Denizli 11. Komando Tugay Komutanlığı nerede?
9
●3.699
- 03-11-2019, 14:13:16
- 03-11-2019, 14:17:23Tugayda hocam.mehmetçik ilköğretim okulunun orda. dilerseniz numaramı vereyim araç yoksa sizi götürebilirim
- 03-11-2019, 14:20:44
- 03-11-2019, 14:23:10kesin emin değilim ama işarwtlediğiniz yer değilse Bi altındadır. yukarıdaki giriş jandarma. ama askeri girişlerin hepsi bu uzun yol Üzerinde başka giriş yok, en üstteki jandarma onun haricinde okulun altında 2 tane giriş var ikisinden birisidir. stadın karşısında bende orda oturuyorum bulamazsanız yardımcı olurumconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2019, 14:27:35Resimde üstte kalmış. Ama bu yolda sanırım değil mi hocam. İki girişi var. Aşağıda ki girişi büyük nizamiye falan var. Askerde vardı orada. Öyleyse oraya yakınız hocam işin rast gitsin.upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2019, 14:29:37bu yolda hocam başka yerde yok yıllardır burda yaşıyorum Bi kere tabelalar bakmadım ama burdan başka yerde yok, o PTT yazan yerde var bir giriş. orası değilse bir üstündedirconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2019, 14:34:39upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağol hocam. Bir bakalım olmadı dönerim size.
