• 03-11-2019, 14:13:16
    #1
    Arkadaşlar yeğenimi Denizli de 11. Komando Tug. Kh. Ve Kh. Bl. ne teslim etmeye geldim. Yalnız yanlış geldim sanırım. GPS den takip ettim beni Forum Çamlık ın orda ki askeri kışlaya getirdi. Acaba doğru yere mi geldik yoksa başka yerde mi? Şu anda biraz uzağındayız. Yakın olsak gideceğim de. Birde ters yönde ise yanlış gitmeyelim.

    Birde arkadaş ne lanet bir şey ya. Bilmeyen nasıl bulacaksa. Nette doğru düzgün adres de yok.

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    Edit: Denizli/Akköy/Denizli Merkez diyor
  • 03-11-2019, 14:17:23
    #2
    Tugayda hocam.mehmetçik ilköğretim okulunun orda. dilerseniz numaramı vereyim araç yoksa sizi götürebilirim
  • 03-11-2019, 14:20:44
    #3
    upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tugayda hocam.mehmetçik ilköğretim okulunun orda. dilerseniz numaramı vereyim araç yoksa sizi götürebilirim
    Eyvallah hocam Allah razı olsun. Sanırım şurada.

  • 03-11-2019, 14:23:10
    #4
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam Allah razı olsun. Sanırım şurada.

    kesin emin değilim ama işarwtlediğiniz yer değilse Bi altındadır. yukarıdaki giriş jandarma. ama askeri girişlerin hepsi bu uzun yol Üzerinde başka giriş yok, en üstteki jandarma onun haricinde okulun altında 2 tane giriş var ikisinden birisidir. stadın karşısında bende orda oturuyorum bulamazsanız yardımcı olurum
  • 03-11-2019, 14:27:35
    #5
    upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin emin değilim ama işarwtlediğiniz yer değilse Bi altındadır. yukarıdaki giriş jandarma. ama askeri girişlerin hepsi bu uzun yol Üzerinde başka giriş yok, en üstteki jandarma onun haricinde okulun altında 2 tane giriş var ikisinden birisidir. stadın karşısında bende orda oturuyorum bulamazsanız yardımcı olurum
    Resimde üstte kalmış. Ama bu yolda sanırım değil mi hocam. İki girişi var. Aşağıda ki girişi büyük nizamiye falan var. Askerde vardı orada. Öyleyse oraya yakınız hocam işin rast gitsin.
  • 03-11-2019, 14:29:37
    #6
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimde üstte kalmış. Ama bu yolda sanırım değil mi hocam. İki girişi var. Aşağıda ki girişi büyük nizamiye falan var. Askerde vardı orada. Öyleyse oraya yakınız hocam işin rast gitsin.
    bu yolda hocam başka yerde yok yıllardır burda yaşıyorum Bi kere tabelalar bakmadım ama burdan başka yerde yok, o PTT yazan yerde var bir giriş. orası değilse bir üstündedir
  • 03-11-2019, 14:34:39
    #7
    upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yolda hocam başka yerde yok yıllardır burda yaşıyorum Bi kere tabelalar bakmadım ama burdan başka yerde yok, o PTT yazan yerde var bir giriş. orası değilse bir üstündedir

    Çok sağol hocam. Bir bakalım olmadı dönerim size.
  • 03-11-2019, 14:44:18
    #8
    Platin üye
    İyi de akköy o taraflar değil ki hocam Akköy ne tarafta kalıyor onu bilmiyorum ama stadın orası Akköy olarak geçmiyor ona eminim arkadaşlara sorup hemen yazacağım tekrar
  • 03-11-2019, 14:44:52
    #9
    Hocam horoz heykelin oradan yukarı çıkın Denizlispor stadyumunun az yukarısında yakın tugaya bende orada yaptim 10 sene önce



    İlk girişe girme stadın yukarısında ikinci giriş var oradan girecen karşısında asker malzemecisi vardı eskiden