constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam Allah razı olsun. Sanırım şurada.

kesin emin değilim ama işarwtlediğiniz yer değilse Bi altındadır. yukarıdaki giriş jandarma. ama askeri girişlerin hepsi bu uzun yol Üzerinde başka giriş yok, en üstteki jandarma onun haricinde okulun altında 2 tane giriş var ikisinden birisidir. stadın karşısında bende orda oturuyorum bulamazsanız yardımcı olurum