Arkadaşlar yeğenimi Denizli de 11. Komando Tug. Kh. Ve Kh. Bl. ne teslim etmeye geldim. Yalnız yanlış geldim sanırım. GPS den takip ettim beni Forum Çamlık ın orda ki askeri kışlaya getirdi. Acaba doğru yere mi geldik yoksa başka yerde mi? Şu anda biraz uzağındayız. Yakın olsak gideceğim de. Birde ters yönde ise yanlış gitmeyelim.
Birde arkadaş ne lanet bir şey ya. Bilmeyen nasıl bulacaksa. Nette doğru düzgün adres de yok.
Yardımlarınızı bekliyorum.
Edit: Denizli/Akköy/Denizli Merkez diyor