upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesin emin değilim ama işarwtlediğiniz yer değilse Bi altındadır. yukarıdaki giriş jandarma. ama askeri girişlerin hepsi bu uzun yol Üzerinde başka giriş yok, en üstteki jandarma onun haricinde okulun altında 2 tane giriş var ikisinden birisidir. stadın karşısında bende orda oturuyorum bulamazsanız yardımcı olurum
Resimde üstte kalmış. Ama bu yolda sanırım değil mi hocam. İki girişi var. Aşağıda ki girişi büyük nizamiye falan var. Askerde vardı orada. Öyleyse oraya yakınız hocam işin rast gitsin.