upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yolda hocam başka yerde yok yıllardır burda yaşıyorum Bi kere tabelalar bakmadım ama burdan başka yerde yok, o PTT yazan yerde var bir giriş. orası değilse bir üstündedir

Çok sağol hocam. Bir bakalım olmadı dönerim size.