Resimde üstte kalmış. Ama bu yolda sanırım değil mi hocam. İki girişi var. Aşağıda ki girişi büyük nizamiye falan var. Askerde vardı orada. Öyleyse oraya yakınız hocam işin rast gitsin.
bu yolda hocam başka yerde yok yıllardır burda yaşıyorum Bi kere tabelalar bakmadım ama burdan başka yerde yok, o PTT yazan yerde var bir giriş. orası değilse bir üstündedir