• 26-10-2019, 11:23:22
    #10
    İlk kısımlardan sonrasını okumadım, böyle kızları sevmek hikaye, 1-2 yıl sürmez iyi ki dersiniz kafaya takmayın. Dertleri farklı.
  • 26-10-2019, 11:26:15
    #11
    parkta bankta oturan iki kişinin fotoğrafını kim niye çeker ve dahası kimliklerine nasıl ulaşabilir?

    kaldı ki iki kişi varsa olayda iki kişinin ifadesi alınır savcıya ifadende yanındaki kişi şudur diyeceksin ve onlar bulacak bulmazsa zaten kovuşturmaya yer olmayacak bir husus seninki sıkma canını

    geçmiş olsun evlilik işi zor iş
  • 26-10-2019, 11:33:03
    #12
    Okurken şu şikayet konusuna gelince çıldırdım. Açsınlar hocam mahkeme. Çık davaya... Bir iki üç en sonunda zorla alacaklar eski kız arkadaşını evinden. Gerçekten ben okurken sinirlendim. Allah yardımcınız olsun.

    Birde her şeyde hayır vardır.
    Erkek yada kadın eğer ailesinin ağzına çok bakıyorsa o evlilikten asla hayır gelmez. Bunu unutmayın.

    Hayat kısa. Bu dünyaya tekrardan gelmeyeceksiniz. Yaşadığınız hayatı başkaları için yaşamayı bırakın. Başkaları yüzünden geri dönüşü olmayacak günleri kendinize haram etmeyin. Unutmayın bu günleri birkez yaşayacaksınız.
  • 26-10-2019, 11:47:03
    #13
    Çok geçmiş olsun kardeşim. Seni üzmek ve de içini karartmak istemem ancak inan ki hayat bu işte. Tam olarak hayat bu. Sen de hayatın ne olduğunu öğrenmiş oldun. Yaşamak bu. Ne insanlara, ne kadere, ne de kendine güven. Ki ben kendime bile güvenmiyorum. Kendi duygularıma bile güvencim yok. Çünkü ben ben iken benim bile duygularım değişiyor. Neden insanlar değişmesin. Neden insanlar bize hep iyi davransın? Bu yaşadıkların zor. Fakat zaman diye bir şey var. Her şeye ilaç. Zaman kötü şeyleri unutturur. Maalesef zaman, güzel şeyleri de unutturur.

    Kız arkadaşını ne kadar sevdiğini anlayabiliyorum. Kimse unutulmaz değildir buna inan. Ben sevginin gücüne inanırım. Bir insan gerçekten seviyorsa kimse umurunda olmaz ki sevgilin de 25 yaşında kocaman insanmış. Üzgünüm yeteri kadar mücadele etmemiş olabilir.

    Sana düşen zamana bırakmak. Bana inan ki zaman her şeyi siliyor. Obsesif olma. Her şeyi takma. Kafanı dağıtmaya çalış. Travmaya çevirme konuyu. Klişe gibi gelebilir. Basit bir söz olarak algılanabilir ancak doğanın kanunudur. Allah kimseyi kimse için yaratmadı. Bunu düşün. Hiçbirimiz başkası için yaratılmadık. O kız da senin için yaratılmadı. Çok var. herkesten çok var. Bir başkasını tanıdığında beni anlayacaksın. Severiz seviliriz ve hiç ummadığımız anda sırtımızdan bıçaklanırız. Bize beni sakın bırakma diyen insanlar mal gibi ortada bırakıp gidebilir. Buna alış. Ailesini bahane eder gider. Parayı bahane eder gider. Sevmeyen insanın bahanesi çok. Ve kadınlar bir noktadan sonra erkeklere göre daha çabuk pes eder. Çünkü kadınların akıl çeleni çok olur.

    Seni üzmek için yazmadım. Yaşın kaç bilmiyorum. İnsanın başına her şey geliyor. Üst üste geliyor bazen. Dünyanın en üzgün insanı kendin sanıyorsun. Bazen de her şey bitti sanıyorsun. Her şey bitmedi. Sadece insanlar doğası gereği davranıyor. Biz de aşamaya devam ediyoruz. Allah başka dert vermesin demek gerek. Beterin beteri daima var. Bunları unutacaksın. Hatta kız arkadaşını unutacaksın. Gün gelecek adını andığında sadece isimden ibaret olduğunu fark edeceksin ve ulan ne salakmışım bee diyeceksin. O kötü bir insan olduğu için değil. Ya da aşkınız kötü olduğu için. Sadece olmayacak duaya amin demeye devam edip acı çektiğin için pişman olduğundan. Anlatamadım.Belki bir gün anlarsın kardeşim.
  • 26-10-2019, 12:06:22
    #14
    Olanda hayır vardır kardeşim şükür ki ayrılmışsınız ona şüphe yok sen şimdi bu kamu davasından nasıl sıyrılırsın ona bakmak lazım forumda avukat arkadaşlar var.
    Onlardan fikir almak daha iyi olabilir.
  • 26-10-2019, 12:09:04
    #15
    Hocam annesi su yonden hakli.sen kadina guvence vermen lazim.kiz evlenince nerde kalcak evde kiraci var diyorsun demekki ortami hazirlamamissin.evi bosalt beyaz esyalari yerlestir.sabit maaslida isin varsa bak nasil veriyor kizi sana.
  • 26-10-2019, 14:21:26
    #16
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam annesi su yonden hakli.sen kadina guvence vermen lazim.kiz evlenince nerde kalcak evde kiraci var diyorsun demekki ortami hazirlamamissin.evi bosalt beyaz esyalari yerlestir.sabit maaslida isin varsa bak nasil veriyor kizi sana.
    Hocam güvence mi? Ev zaten hazır olacaktı istediği tarihte isim gücüm herseyim hazirdi. Sadece ev ile bitmedi ki herşeyden önce bı insan evine buyur etmeden önce şart koşar mi? aileler oturup konuşsa ben o zaman bile bu olayın bu kadar uzayacagini zannetmiyordum... Herşeye bir şart kostu... Herşeye
    Hakkımı hiçbir zaman helal etmeyeceğim ona hiçbir zaman onur boyu da ahimla yaşasın inşallah.

    Dava meselesine gelince akıl var mantık var ya benim başım yansa senin kizininda başı yanmayacak mi kadın tenezzül edip telefonunu açmadı ben yirtindim orda tek başıma bazen diyorum ki biraksaydim o dava acilsaydi 2,3 sene mahkemelere gidip gelseydik bu durumdan en çok kızı ve o zarar görürdü kimseye açıklayamaz di... Da ben sevdiğim kıza kıyamadım...
  • 26-10-2019, 15:21:59
    #17
    Kurumsal Üye
    Aynı sorunlar olmasada evlenen bir kardeşin olarak kocaman bir KEŞKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE diyorum.
    Aklı olan evlenmez. net diyorum çok geçmiş olsun benim yerimede göbekler atabilirsin
  • 26-10-2019, 15:53:35
    #18
    yusufk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kamu davasını üzerine kim iş edinmiş hocam ? ben olsaydım savcı çağırdığında çok sert tartışırdım savcıyla sen ne demeye getiriyorsun diye... geçmiş olsun.
    Hocam inşallah başınıza gelmez ancak olur da Allah korusun yolunuz düşerse sakın ama sakın böyle bir şeye kalkışmayın... Nacizane tavsiyemdir...

    Arkadaşımıza da geçmiş olsun diyorum yol yakınken dönmüşsünüz, kısmet değilmiş... İnşallah daha iyileri çıkar karşınıza...