Okurken şu şikayet konusuna gelince çıldırdım. Açsınlar hocam mahkeme. Çık davaya... Bir iki üç en sonunda zorla alacaklar eski kız arkadaşını evinden. Gerçekten ben okurken sinirlendim. Allah yardımcınız olsun.

Birde her şeyde hayır vardır.
Erkek yada kadın eğer ailesinin ağzına çok bakıyorsa o evlilikten asla hayır gelmez. Bunu unutmayın.

Hayat kısa. Bu dünyaya tekrardan gelmeyeceksiniz. Yaşadığınız hayatı başkaları için yaşamayı bırakın. Başkaları yüzünden geri dönüşü olmayacak günleri kendinize haram etmeyin. Unutmayın bu günleri birkez yaşayacaksınız.