Hocam annesi su yonden hakli.sen kadina guvence vermen lazim.kiz evlenince nerde kalcak evde kiraci var diyorsun demekki ortami hazirlamamissin.evi bosalt beyaz esyalari yerlestir.sabit maaslida isin varsa bak nasil veriyor kizi sana.
Hocam güvence mi? Ev zaten hazır olacaktı istediği tarihte isim gücüm herseyim hazirdi. Sadece ev ile bitmedi ki herşeyden önce bı insan evine buyur etmeden önce şart koşar mi? aileler oturup konuşsa ben o zaman bile bu olayın bu kadar uzayacagini zannetmiyordum... Herşeye bir şart kostu... Herşeye
Hakkımı hiçbir zaman helal etmeyeceğim ona hiçbir zaman onur boyu da ahimla yaşasın inşallah.
Dava meselesine gelince akıl var mantık var ya benim başım yansa senin kizininda başı yanmayacak mi kadın tenezzül edip telefonunu açmadı ben yirtindim orda tek başıma bazen diyorum ki biraksaydim o dava acilsaydi 2,3 sene mahkemelere gidip gelseydik bu durumdan en çok kızı ve o zarar görürdü kimseye açıklayamaz di... Da ben sevdiğim kıza kıyamadım...