kamu davasını üzerine kim iş edinmiş hocam ? ben olsaydım savcı çağırdığında çok sert tartışırdım savcıyla sen ne demeye getiriyorsun diye... geçmiş olsun.
Hocam inşallah başınıza gelmez ancak olur da Allah korusun yolunuz düşerse sakın ama sakın böyle bir şeye kalkışmayın... Nacizane tavsiyemdir...
Arkadaşımıza da geçmiş olsun diyorum yol yakınken dönmüşsünüz, kısmet değilmiş... İnşallah daha iyileri çıkar karşınıza...