Olanda hayır vardır kardeşim şükür ki ayrılmışsınız ona şüphe yok sen şimdi bu kamu davasından nasıl sıyrılırsın ona bakmak lazım forumda avukat arkadaşlar var.
Onlardan fikir almak daha iyi olabilir.