Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir çıkış yolu arıyorum. SEVGILI OLAYI
60
●2.542
- 08-10-2019, 22:09:01]
O kızdan uzak tutmam lazım sinanı. Cocuga fena gıcık oldum. Benimde kız kardesim gozunde gordugum insanlar var. Fakat hic biriyle boyle 7.24 konusmuyorum.GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vazgecmek kolay sankiaosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-10-2019, 22:11:27Çok doğru dediniz, kısaca hayatında bir erkek varsa diğer erkeklere kör olacak.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2019, 22:18:09Kişisel düşüncem şu yönde.
Sinan ile tehtit değil tamamen samimi biçimde "Böyle bir durum var rahatsız oluyorum bir anda konuşmayı kes demiyorum ancak zamanla azaltabilirmisin ?" veya türevi şeyler sorabilirsin ha cevap olarak "sanane ***" tarzı şeyler söylerse ne yapıcağını biliyorsun onuda biz anlatmıyalım
- 08-10-2019, 22:38:16Hocam anlaşılan kız arkadaşınıza çok bağlısınız ve bu durumdan dolayı gelişen olaylar sizin adımlarınızı çok sert ve fevri atmanıza sebep oluyor.Yani bir nevi gözü dönmüş gibi hareketlere kalkışmayınız.Mantık ve akıl çerçevesinde ""kendinizi de düşünerek,sadece kız arkadaşınızın durumunu değil."" adım atmanız en iyisi olur.Belli ki aşık olmuşsunuz ama bu tip durumlarda bu gelişmeler insanı çok yanlış yollara sevk eder.
konuş çocukla, bak böyle böyle bir durum var beni anlamanı istiyorum, çok rahatsız oluyorum şeklinde konuş