• 08-10-2019, 21:56:57
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef oyle oluyor. Kafayi yicem. Cocugu bir kasik suda öldüresim geliyor yeminle ya
    Öyle düşünmeyin bence, değmeyecek insanlar için ne bu dünyanızı nede ahiretinizi yakmaya değer.
  • 08-10-2019, 21:59:53
    #20
    O sevdadan vazgeç güzel kardeşim
  • 08-10-2019, 22:09:01
    #21
    ]

    GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle düşünmeyin bence, değmeyecek insanlar için ne bu dünyanızı nede ahiretinizi yakmaya değer.
    O kızdan uzak tutmam lazım sinanı. Cocuga fena gıcık oldum. Benimde kız kardesim gozunde gordugum insanlar var. Fakat hic biriyle boyle 7.24 konusmuyorum.
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sevdadan vazgeç güzel kardeşim
    Vazgecmek kolay sanki
  • 08-10-2019, 22:11:27
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ]O kızdan uzak tutmam lazım sinanı. Cocuga fena gıcık oldum. Benimde kız kardesim gozunde gordugum insanlar var. Fakat hic biriyle boyle 7.24 konusmuyorum.
    Çok doğru dediniz, kısaca hayatında bir erkek varsa diğer erkeklere kör olacak.
  • 08-10-2019, 22:11:46
    #23
    hocam vura vura öldürmek ne konuş çocukla, bak böyle böyle bir durum var beni anlamanı istiyorum, çok rahatsız oluyorum şeklinde konuş
  • 08-10-2019, 22:12:35
    #24
    Yapma yanarız.
  • 08-10-2019, 22:14:27
    #25
    Elemanı harcamalısın
  • 08-10-2019, 22:18:09
    #26
    Kişisel düşüncem şu yönde.
    Sinan ile tehtit değil tamamen samimi biçimde "Böyle bir durum var rahatsız oluyorum bir anda konuşmayı kes demiyorum ancak zamanla azaltabilirmisin ?" veya türevi şeyler sorabilirsin ha cevap olarak "sanane ***" tarzı şeyler söylerse ne yapıcağını biliyorsun onuda biz anlatmıyalım
  • 08-10-2019, 22:38:16
    #27
    Hocam anlaşılan kız arkadaşınıza çok bağlısınız ve bu durumdan dolayı gelişen olaylar sizin adımlarınızı çok sert ve fevri atmanıza sebep oluyor.Yani bir nevi gözü dönmüş gibi hareketlere kalkışmayınız.Mantık ve akıl çerçevesinde ""kendinizi de düşünerek,sadece kız arkadaşınızın durumunu değil."" adım atmanız en iyisi olur.Belli ki aşık olmuşsunuz ama bu tip durumlarda bu gelişmeler insanı çok yanlış yollara sevk eder.