]
Öyle düşünmeyin bence, değmeyecek insanlar için ne bu dünyanızı nede ahiretinizi yakmaya değer.
O kızdan uzak tutmam lazım sinanı. Cocuga fena gıcık oldum. Benimde kız kardesim gozunde gordugum insanlar var. Fakat hic biriyle boyle 7.24 konusmuyorum.
O sevdadan vazgeç güzel kardeşim
Vazgecmek kolay sanki