Katılmıyorum.Ben bıraktım vitiligo hastası oldum öylr bırak diyince bırakılmıyor...
Aynı sorunu 5 yıl yaşadım ben her yıl başka ve daha kötü şeylerle mücadele ettim, yaşamadan bilinmiyor o yüzden psikolojim bozuldu nasıl olduysa yollar ayrıldı ama hala içimde bir ukte var.
O cocuk ortadan kalksa anlasicaz. Cunku her konuda anlasiyoruz. Bj tek o cocuk herseyi bozuyor
Ortadan kaldırırsan bu sefer de sevdiğin kız bunu yaptığın için senden vazgeçecek, şunu bilmeni isterim sevdiğin kadar sevilemiyorsun bu hayatta. Çok bilmişlik yapmıyorum yanlış anlama çok zor günler atlattım ama önümde inşaallah çok yıllar ve hayırlısı ne ise olsun isterim.