• 08-10-2019, 21:47:19
    #10
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuğu ortadan kaldır. Rahatla.
    Nasıl kaldıracam
    GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor olsa da o sevgiden vazgeç, yoksa ömrün boyunca mutsuz olabilirsin. Sevdiğin insanları iyi seçmen gerekiyor.
    O cocuk ortadan kalksa anlasicaz. Cunku her konuda anlasiyoruz. Bj tek o cocuk herseyi bozuyor
    SayAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadınlar böyle maalesef. Aynı şekilde senin sinan gibi bir kız arkadaşın olsa neler olacakları görmek istemezsin.
    Ne yapmam gerek kardesim yardim edin vazgecmek isfemem
  • 08-10-2019, 21:48:12
    #11
    Hocam görüşlerini hiç korkmadan belli edin. Eğer dediklerinize kulak asmayacaksa, dediğinizi takmayacaksa zaten sevgili olmanıza da gerek yok, erkenden çözüm bulmuş olursunuz. Yani korkmayın dillendirin.
  • 08-10-2019, 21:48:20
    #12
    adı sinan olandan korkucan aga
  • 08-10-2019, 21:48:23
    #13
    O tip kızları biliyorum, ayrılman ve yoluna bakman senin için daha iyi olacaktır. Çünkü konuşsan da seni anlamayacaktır. Boşuna kendini yorma ve üzme.

    Ayrılmadan önce şunlarıda dene;
    1- İlk sevgilin ile konuş.
    2- Git çocukla konuş ama ciddi şekilde konuş.
  • 08-10-2019, 21:49:22
    #14
    Kıskançlık her insanın doğasında var ayrım yaptıran husus bunu ne kadar dizginliyebildiğimiz. Kaç yaşındasın bilmiyorum adaş ama bence kendi fikirlerini biraz değiştirmelisin. Onun hayatında tek olma düşüncesi yerine hep olma düşüncesi bence daha ideal, onu seviyorsan eğer onun sevdiği insanlarıda sevmelisin. Hayvansı duygularımızdan yola çıkan davranışlar yerine mantığımız ile hareket etmeyi yeğlemek bize hep uzun vaadede kazandırır.
  • 08-10-2019, 21:50:55
    #15
    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O tip kızları biliyorum, ayrılman ve yoluna bakman senin için daha iyi olacaktır. Çünkü konuşsan da seni anlamayacaktır. Boşuna kendini yorma ve üzme.
    Ayrilmak degilde kizi elde etmem lazim o cocuguda postalamam gerek.
    grknaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görüşlerini hiç korkmadan belli edin. Eğer dediklerinize kulak asmayacaksa, dediğinizi takmayacaksa zaten sevgili olmanıza da gerek yok, erkenden çözüm bulmuş olursunuz. Yani korkmayın dillendirin.
    Kızı cektim kenara konustum bayaa tartistik. Alakayi kesmeyecek gibi gorunuyor. Cocukla mi konuşsam ssnce. Ya konusursam kiza soylerse ya kiz da benden uzaklasirsa?
  • 08-10-2019, 21:51:03
    #16
    Prsoners adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmıyorum.Ben bıraktım vitiligo hastası oldum öylr bırak diyince bırakılmıyor...
    Aynı sorunu 5 yıl yaşadım ben her yıl başka ve daha kötü şeylerle mücadele ettim, yaşamadan bilinmiyor o yüzden psikolojim bozuldu nasıl olduysa yollar ayrıldı ama hala içimde bir ukte var.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O cocuk ortadan kalksa anlasicaz. Cunku her konuda anlasiyoruz. Bj tek o cocuk herseyi bozuyor
    Ortadan kaldırırsan bu sefer de sevdiğin kız bunu yaptığın için senden vazgeçecek, şunu bilmeni isterim sevdiğin kadar sevilemiyorsun bu hayatta. Çok bilmişlik yapmıyorum yanlış anlama çok zor günler atlattım ama önümde inşaallah çok yıllar ve hayırlısı ne ise olsun isterim.
  • 08-10-2019, 21:53:25
    #17
    KiÅŸiliÄŸin DiriliÅŸ Vakti
    @sevkicayir; bildiğim kadarıyla bu tür konularda profesyonel destek veriyor. Kendisi uzman psikolog, mutlaka probleminize çözüm bulacaktır. 2019 yılı için seans fiyatlandırmasını mutlaka sorunuz...
  • 08-10-2019, 21:54:10
    #18
    GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu 5 yıl yaşadım ben her yıl başka ve daha kötü şeylerle mücadele ettim, yaşamadan bilinmiyor o yüzden psikolojim bozuldu nasıl olduysa yollar ayrıldı ama hala içimde bir ukte var.


    Ortadan kaldırırsan bu sefer de sevdiğin kız bunu yaptığın için senden vazgeçecek, şunu bilmeni isterim sevdiğin kadar sevilemiyorsun bu hayatta. Çok bilmişlik yapmıyorum yanlış anlama çok zor günler atlattım ama önümde inşaallah çok yıllar ve hayırlısı ne ise olsun isterim.
    Malesef oyle oluyor. Kafayi yicem. Cocugu bir kasik suda öldüresim geliyor yeminle ya



    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @sevkicayir; bildiğim kadarıyla bu tür konularda profesyonel destek veriyor. Kendisi uzman psikolog, mutlaka probleminize çözüm bulacaktır. 2019 yılı için seans fiyatlandırmasını mutlaka sorunuz...
    Tesekkur ederm dusuncenjz icin