O tip kızları biliyorum, ayrılman ve yoluna bakman senin için daha iyi olacaktır. Çünkü konuşsan da seni anlamayacaktır. Boşuna kendini yorma ve üzme.
Ayrilmak degilde kizi elde etmem lazim o cocuguda postalamam gerek.
Hocam görüşlerini hiç korkmadan belli edin. Eğer dediklerinize kulak asmayacaksa, dediğinizi takmayacaksa zaten sevgili olmanıza da gerek yok, erkenden çözüm bulmuş olursunuz. Yani korkmayın dillendirin.
Kızı cektim kenara konustum bayaa tartistik. Alakayi kesmeyecek gibi gorunuyor. Cocukla mi konuşsam ssnce. Ya konusursam kiza soylerse ya kiz da benden uzaklasirsa?