• 08-10-2019, 21:41:07
    #1
    Beyler yardımınıza ihtiyacım var. Sevdiğim bi kız var. Yaklaşık niyetimi 1 aydır biliyor. Fakat en yakın arkadaşı var ismi sinan. Sevdiğim kızla eski arkadaşlar en az 6 yıllık. Durmadan bir insan 7/24 mesajlasır mı. Anlamiyorum . Bana cok anormal geliyor. Soruyorum sevdigime. kardesim sayılır neden kıskaniyorsun o abim kardesim gibi. Onun gozunde de ben oyleyim diyor. Bana yazmiyor pek . en cok ona yaziyor. Onceligi ben degilim. Sinir oldum cocuga. Vura vura öldüresim geliyor. Konuşmalarını ss alip instagraminda paylasiyor falan. Kiskancliktan deli oluyorum. Üstune de gitmek istemiyorum. Sıkarsam kaçırırım diye. Bana birbirimize zaman taniyalim diyo. Seviyor beni ama neden boyle yapiyo anlamiyorum. Bugun 3 umuz bi cafede oturduk sevdigim kiz yanimda oturdu. Hosuma gitti fakat o cocukla bu kadar cok sık konuşmasından cok rahatsizim. Ben mi geri kafaliyim. Yanlis mi dusunuyorum. Sizce ne yapmaliyim.
  • 08-10-2019, 21:43:05
    #2
    Çocuğu ortadan kaldır. Rahatla.
  • 08-10-2019, 21:43:43
    #3
    Neden her gün böyle bir konu açılıyor ya foruma
  • 08-10-2019, 21:44:25
    #4
    Zor olsa da o sevgiden vazgeç, yoksa ömrün boyunca mutsuz olabilirsin. Sevdiğin insanları iyi seçmen gerekiyor.
  • 08-10-2019, 21:44:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kadınlar böyle maalesef. Aynı şekilde senin sinan gibi bir kız arkadaşın olsa neler olacakları görmek istemezsin.
  • 08-10-2019, 21:46:16
    #6
    Geri kafalı değilsin, seviyorsun - aşıksın. Seven adam kıskanır.
  • 08-10-2019, 21:46:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10'lular soruyor
  • 08-10-2019, 21:46:35
    #8
    GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor olsa da o sevgiden vazgeç, yoksa ömrün boyunca mutsuz olabilirsin. Sevdiğin insanları iyi seçmen gerekiyor.
    Katılmıyorum.Ben bıraktım vitiligo hastası oldum öylr bırak diyince bırakılmıyor...
  • 08-10-2019, 21:46:50
    #9
    Çocuğa nazikçe uzaklaşmasını söyle nedir bu zamanda kankilik kardeşlik