Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef oyle oluyor. Kafayi yicem. Cocugu bir kasik suda öldüresim geliyor yeminle ya
Öyle düşünmeyin bence, değmeyecek insanlar için ne bu dünyanızı nede ahiretinizi yakmaya değer.