Hocam anlaşılan kız arkadaşınıza çok bağlısınız ve bu durumdan dolayı gelişen olaylar sizin adımlarınızı çok sert ve fevri atmanıza sebep oluyor.Yani bir nevi gözü dönmüş gibi hareketlere kalkışmayınız.Mantık ve akıl çerçevesinde ""kendinizi de düşünerek,sadece kız arkadaşınızın durumunu değil."" adım atmanız en iyisi olur.Belli ki aşık olmuşsunuz ama bu tip durumlarda bu gelişmeler insanı çok yanlış yollara sevk eder.