eminn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok kilişe bir laf vardır 'hedefini belirle,ona doğru koşmaya başla' diye

Bu lafın çok doğru olduğuna inandım,çünkü hedef insanı kamçılıyor....
İlk önce hedefini belirlemelisin,daha sonra vazgeçmeyeceğin bir hedef olmalı bu(gerçekten istediğin sağlam bir hedef olmalı yani)
Sonra o hedefini, yıl içersinde kopmamak için kendine sürekli hatırlatmalısın;mesela çalışma masanın karşısında duvara bu hedefi unutmamanı sağlayacak yazılar asabilirsin,çok faydalı olacağına inananıyorum(bu yıl bende öyle yapacam
)Bunun dışında üniversitenin güzel ortamını düşünebilirsin....
Ama hedefi kesinlikle unutmamalısın....
Aklıma geldikçe tecrübelerimi buraya yazmaya devam ederim,biraz fazla konuştum yine galiba