• 13-08-2008, 01:04:41
    #19
    burYq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı kaldırmamanı öneririm.Çünkü kaldırdığın zaman hiç ders çalışamazsın.Aklın bilgisayarda, internette, sitelerde kalır, dikkatin daha çok dağılır. Vazgeçemeyeceğin şeyleri düşün ve onlardan vazgeçmeye çalışma (:
    Arada dikkatinin dağılmasını önle sonra da geleceğini hayal et.Bir çalışarak geldiğin günleri bir de çalışmadan yapamayacağın şeyleri.Az da olsa çalışmak istersin ama içinden gelmez (:
    Son olarak, yazarak çalışmayı dene. Böylece hem daha iyi anlamış olursun hem de başka zaman çalışmak istediğinde çalışabileceğin bir kaynağın olur (:
    Hayko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cep telefonunu ve Bilgisayarını Evinden Uzaklaştır mümkünse TV'yide. Yapacak birşey olmayınca insan ders çalışmayı bir ödül gibi anca böyle görebilir bence.
    bu sene deniyeceğim.
    bunu önceden kendimde denemiştim.

    yapacak bişey olmayınca ders çalışabiliyorum.
  • 13-08-2008, 01:05:17
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    eğer 30 dakika çok iyi konsantre olabiliyorsan bunu avantaj haline getirebilirsin.

    yaz tatili için ise;
    sayısal öğrencisiysen mat1-fen1-geometri bitirebilirsin bence yazın.deneme kitapları var mat1 denemeleri, fen1 denemeleri falan. onları al çöz eksiklerini ordan bul oralara yoğunlaş. hem 1 er test 30 dk dan iyi konsantre olursan hem hızlanırsın, hem özümseyerek çözmüş olursun.
    eğer okul başlamadan mat1-fen1-geo aradan çıkarmazsan çok zorlanırsın.
  • 13-08-2008, 01:07:02
    #21
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer 30 dakika çok iyi konsantre olabiliyorsan bunu avantaj haline getirebilirsin.
    yaz tatili için ise;
    sayısal öğrencisiysen mat1-fen1-geometri bitirebilirsin bence yazın.deneme kitapları var mat1 denemeleri, fen1 denemeleri falan. onları al çöz eksiklerini ordan bul oralara yoğunlaş. hem 1 er test 30 dk dan iyi konsantre olursan hem hızlanırsın, hem özümseyerek çözmüş olursun.
    eğer okul başlamadan mat1-fen1-geo aradan çıkarmazsan çok zorlanırsın.
    sayısal öğrencisiyim.mat1 in yarısını bitirdim.fen1 ve geo yok denecek kadar az.
  • 13-08-2008, 01:12:08
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    geometri çok önemli. geometri soruları çok az yapılıyor seni öne çıkaracaktır.ve geometri son aylarda çalışılcak ders değildir. bakış açısını yakalamak zaman alabiliyor. önceden hallettiğin takdirde millet cebelleşirken geometriyle sen fen2-mat2 kasarsın.
    Fen1 konusunda da, çok gereksiz bilgiyle dolu olmayan yayınlardan alacaksın önüne. konuyu çalışacaksın + testleri yapacaksın hemen ardından. eminimki çoğu konuya aşinalığın vardır. hızlı hızlı bitirmiş olursun.
  • 13-08-2008, 01:16:21
    #23
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geometri çok önemli. geometri soruları çok az yapılıyor seni öne çıkaracaktır.ve geometri son aylarda çalışılcak ders değildir. bakış açısını yakalamak zaman alabiliyor. önceden hallettiğin takdirde millet cebelleşirken geometriyle sen fen2-mat2 kasarsın.
    Fen1 konusunda da, çok gereksiz bilgiyle dolu olmayan yayınlardan alacaksın önüne. konuyu çalışacaksın + testleri yapacaksın hemen ardından. eminimki çoğu konuya aşinalığın vardır. hızlı hızlı bitirmiş olursun.
    o zaman okullar açılana kadar geometri kasayım ben.

    fen1 de de fizikte biraz zaman geçiririm.kimyam iyidir.

    tavsiyelerin için tekrar teşekkür ederim.
  • 13-08-2008, 01:18:14
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgisayarı,cep telefonunu ve televizyonu kaldır diyenlere kesinlikle katılmıyorum....
    Ben geçen sene öyle yapmıştım bilgisayarı tamamen kaldırmıştım,ama yine olmadı,burada önemli olan iradedir,eğer insan hedefini gerçekleştirmek istiyorsa hiç bir şey duramaz önünde....
    Bence bilgisayarı olumlu yönde bile kullanabilirsin....
    Mesela 1 saat ders çalışırsam yarım saat kendime ödül olarak internete girecem dersin,o zaman bence sonunda ödül olduğu için ders çalışmak daha zevkli hale gelebilir....
    Ayrıca zaten adam öss ye hazırlanacak diye; insanlıktan çıkıp hiçbirşeyle ilgilenmeyen bir ot haline gelecek diye bir şey yok,planlı programlı olursan başarırsın
  • 13-08-2008, 01:22:57
    #25
    sunucuoptimizasyon.com
    ya cep telefonu da baya etkiliyo aslında
    ders arasında diyosun şu hitlere bakayım. acaba load kaç? hazır wap a girmişken bi msn e de uğriyim diyosun. böylece bilgisayardan farkı kalmıyo bence.
  • 13-08-2008, 01:27:26
    #26
    sft_eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı,cep telefonunu ve televizyonu kaldır diyenlere kesinlikle katılmıyorum....
    Ben geçen sene öyle yapmıştım bilgisayarı tamamen kaldırmıştım,ama yine olmadı,burada önemli olan iradedir,eğer insan hedefini gerçekleştirmek istiyorsa hiç bir şey duramaz önünde....
    Bence bilgisayarı olumlu yönde bile kullanabilirsin....
    Mesela 1 saat ders çalışırsam yarım saat kendime ödül olarak internete girecem dersin,o zaman bence sonunda ödül olduğu için ders çalışmak daha zevkli hale gelebilir....
    Ayrıca zaten adam öss ye hazırlanacak diye; insanlıktan çıkıp hiçbirşeyle ilgilenmeyen bir ot haline gelecek diye bir şey yok,planlı programlı olursan başarırsın
    ya sınavı kazanalım ot olmaya razıyız.1 sene ot gezeriz ne olacak

    ama pc lazım oluyor hakkatende.ekolhoca felan bayaa yardımı dokunuyor.

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya cep telefonu da baya etkiliyo aslında
    ders arasında diyosun şu hitlere bakayım. acaba load kaç? hazır wap a girmişken bi msn e de uğriyim diyosun. böylece bilgisayardan farkı kalmıyo bence.
    sırf o yüzden pda veya ipod touch almayı düşünüyordum.ama sonra vazgeçtim
  • 13-08-2008, 01:34:11
    #27
    eminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya sınavı kazanalım ot olmaya razıyız.1 sene ot gezeriz ne olacak

    ama pc lazım oluyor hakkatende.ekolhoca felan bayaa yardımı dokunuyor.
    Tabi ekolhoca var,onun dışında bilemediğin bir soru olursa öss forumlarına yazıp 5 dakika içersinde cevap alma şansın var....
    Dediğim gibi olumlu yönde kullanabilirsin,ama tabiki bu sana kalmış bir şey....
    Umarım başarılı olursun....