geometri çok önemli. geometri soruları çok az yapılıyor seni öne çıkaracaktır.ve geometri son aylarda çalışılcak ders değildir. bakış açısını yakalamak zaman alabiliyor. önceden hallettiğin takdirde millet cebelleşirken geometriyle sen fen2-mat2 kasarsın.
Fen1 konusunda da, çok gereksiz bilgiyle dolu olmayan yayınlardan alacaksın önüne. konuyu çalışacaksın + testleri yapacaksın hemen ardından. eminimki çoğu konuya aşinalığın vardır. hızlı hızlı bitirmiş olursun.
o zaman okullar açılana kadar geometri kasayım ben.
fen1 de de fizikte biraz zaman geçiririm.kimyam iyidir.
tavsiyelerin için tekrar teşekkür ederim.