Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geometri çok önemli. geometri soruları çok az yapılıyor seni öne çıkaracaktır.ve geometri son aylarda çalışılcak ders değildir. bakış açısını yakalamak zaman alabiliyor. önceden hallettiğin takdirde millet cebelleşirken geometriyle sen fen2-mat2 kasarsın.
Fen1 konusunda da, çok gereksiz bilgiyle dolu olmayan yayınlardan alacaksın önüne. konuyu çalışacaksın + testleri yapacaksın hemen ardından. eminimki çoğu konuya aşinalığın vardır. hızlı hızlı bitirmiş olursun.
o zaman okullar açılana kadar geometri kasayım ben.

fen1 de de fizikte biraz zaman geçiririm.kimyam iyidir.

tavsiyelerin için tekrar teşekkür ederim.