ya sınavı kazanalım ot olmaya razıyız.1 sene ot gezeriz ne olacak
ama pc lazım oluyor hakkatende.ekolhoca felan bayaa yardımı dokunuyor.
Tabi ekolhoca var,onun dışında bilemediğin bir soru olursa öss forumlarına yazıp 5 dakika içersinde cevap alma şansın var....
Dediğim gibi olumlu yönde kullanabilirsin,ama tabiki bu sana kalmış bir şey....
Umarım başarılı olursun....