eminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya sınavı kazanalım ot olmaya razıyız.1 sene ot gezeriz ne olacak

ama pc lazım oluyor hakkatende.ekolhoca felan bayaa yardımı dokunuyor.
Tabi ekolhoca var,onun dışında bilemediğin bir soru olursa öss forumlarına yazıp 5 dakika içersinde cevap alma şansın var....
Dediğim gibi olumlu yönde kullanabilirsin,ama tabiki bu sana kalmış bir şey....
Umarım başarılı olursun....