Tabi ekolhoca var,onun dışında bilemediğin bir soru olursa öss forumlarına yazıp 5 dakika içersinde cevap alma şansın var....
Dediğim gibi olumlu yönde kullanabilirsin,ama tabiki bu sana kalmış bir şey....
Umarım başarılı olursun....
tavsiyelerin için tekrar teşekkür ederim.
umarım seneye r10.net e bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak mesaj atarım.
Bende de aynı sorun var maalesef. İnternet aşırı derecede ders çalışmamı etkiliyor. Koca yaz tatilinde 10 gün uzak kaldım internetten, ev ortamından ve 10 gün ders çalıştım sadece. Bir an önce bu internetten kurtulmalıyım ya kaldırırım evden ya da büyük bir irade başarısı gösteririm ancak bu imkansız gibi en iyisi kaldırmak sanırım
Çevremdekilerin sözünü aktarayım buraya;
Pcden,tvden,kızlardan uzak dur dersaneden çıkma. Sonra ne b.. yersen ye.
Noktasına virgülüne kadar katılıyorum.
Ben şuan istediğim fakültenin giriş kapısının resmini odama asmış durumdayım. Her bakışımda daha da azimleniyorum.Sende dene. Kolay gelsin.