sft_eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi ekolhoca var,onun dışında bilemediğin bir soru olursa öss forumlarına yazıp 5 dakika içersinde cevap alma şansın var....
Dediğim gibi olumlu yönde kullanabilirsin,ama tabiki bu sana kalmış bir şey....
Umarım başarılı olursun....
tavsiyelerin için tekrar teşekkür ederim.

umarım seneye r10.net e bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak mesaj atarım.