Çevremdekilerin sözünü aktarayım buraya;
Pcden,tvden,kızlardan uzak dur dersaneden çıkma. Sonra ne b.. yersen ye.
Noktasına virgülüne kadar katılıyorum.
Ben şuan istediğim fakültenin giriş kapısının resmini odama asmış durumdayım. Her bakışımda daha da azimleniyorum.Sende dene. Kolay gelsin.