yaz tatilinde ilk 1 ay bende ders çalıştım ama bölük pörçük.günde 2-3 saati bulmuştur toplamda ama pek bi faydası olduğunu düşünmüyorum bana.
parça parça yaparsan faydasını görmezsin.ben kitabı açtım ilk 1 ay ilk konuları çalıştım.baktım ben bunları zaten biliyorum 2.ayda bilmediğim konulara geçtim örn:Cumhuriyet dönemi,mantık vs.