Bilgisayarı kaldırmamanı öneririm.Çünkü kaldırdığın zaman hiç ders çalışamazsın.Aklın bilgisayarda, internette, sitelerde kalır, dikkatin daha çok dağılır. Vazgeçemeyeceğin şeyleri düşün ve onlardan vazgeçmeye çalışma (:

Arada dikkatinin dağılmasını önle sonra da geleceğini hayal et.Bir çalışarak geldiğin günleri bir de çalışmadan yapamayacağın şeyleri.Az da olsa çalışmak istersin ama içinden gelmez (:

Son olarak, yazarak çalışmayı dene. Böylece hem daha iyi anlamış olursun hem de başka zaman çalışmak istediğinde çalışabileceğin bir kaynağın olur (: