bilgisayarı kaldırmaya gerek yok.ben yaz tatilinde günde 4 saat çalıştığımı bilirim hatta matematik.iş kendini motive etmekte.derse oturmadan önce bilgisayarla ilgili düşüncelirini sil.dersi çalışmak istediğin için çalış çalışmış olmak için değil bende bu sene öss'ye giricem kendimi böyle motive ederek çalışıyorum.ders çalışırken aklım bilgisayarda filanda olmuyor olsa bile bitirmeden pc'ye geçmek yok diye kural koyuyorum.eğer öss'yi kazanmak istiyorsan iradeli olmalı kendine kurallar koymalı ve bunları uygulamada ödün vermemelisin.
yaz tatilinde ilk 1 ay bende ders çalıştım ama bölük pörçük.günde 2-3 saati bulmuştur toplamda ama pek bi faydası olduğunu düşünmüyorum bana.