Merhaba,
1 adet n11.com üzerinden ürün siparişi verdim. İlçemde bulunan S kargoya ürün 29 ağustosta ulaşmış ve benimle alakası olmayan birine teslim edilmiş.
Kargoya hiçbir şekilde ulaşamıyorum firmayı aradığımda bölge müdürlüğüne ilettiklerini söylediler ancak herhangi bir değişiklik yok.
Ürün değerli olmasa da mağduriyet yaşattıkları için yapabileceğim bir şey var mı?
Kargo şirketi ürünümü başkasına teslim etmiş
9
●468
- 03-09-2019, 21:39:50Üyeliği durduruldusikayetvar.com , kargotakiptr.com sitesine şikayet oluşturun hocam. Adamların tek işi var kargo teslim etmek kadar basit onu bile berecemiyorlar bu kargolara birinin el atması lazım acilenreka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2019, 21:41:26Hocam aynen benimde başıma geldi fakat bu sefer başkasının ürünü bana geldi nasıl mı? Benim paketimin içinde başka paket vardı kargo şirketinin ismini vermiyeyim fakat A ile başlıyor ülkede genel bilinen bir kargo şirketi eve geldim farkına vardım kişiye ulastim poşetin içinden anlicaginiz en son çare kargo mümkün olduğu olduğunca elden teslim herzaman daha iyi.
- 03-09-2019, 21:42:01Hocam. Ürün size ulaşmamış bu nedenle n11 üzerinden ürünü iade edin. Bırakın firma uğraşsın bunlarla. Ürün size teslim edilmediği için ödemeniz size yapılmak zorunda. Ürünü size teslim ettilerse o zaman da size teslim ettiklerini belgelemek zorundalar. Boş yere canınızı üzmeyin. Bırakın kurumsal firmalar kendi arasında halletsin sorunu bence...
Kargo firmalarının hepsi aynı. Hizmet kaliteleri ortada... - 03-09-2019, 21:42:11sorumluluk kargo şirketinde sonuç olarak kimliğinize bakarak teslim etmesi gerekiyor, n11 ile görüşün
- 03-09-2019, 21:47:06para iadenizi 2 hafta içinde alırsınız. kargoyu veren kişinin maaşından kesilir hocam
- 03-09-2019, 21:52:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu kargolara el atılması şart. Aras kargo yakın olmasına rağmen sürekli evde yoktu olarak yazıyorlar. Geçen zaten öyle yalanlar yazmışlar ki. Evde yoktu, telefona ulaşılamadı, binadakiler tanımadıklarını söyledi diye yazmışlar. Dedim yuh
- 03-09-2019, 22:04:44MeteOguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegerilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYusufGokduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleredtilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleupinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNazimDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleN11 üzerinden satıcı firma ile iletişime geçtim onların vereceği cevaba göre farklı platformlarda şikayet oluşturacağım. Çok fazla internetten alışveriş yapan biriyim kargo teslim ederken bazen tc no istiyorlar.Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle