MeteOguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sikayetvar.com , kargotakiptr.com sitesine şikayet oluşturun hocam. Adamların tek işi var kargo teslim etmek kadar basit onu bile berecemiyorlar bu kargolara birinin el atması lazım acilen
gerilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturasi ile subeye gidin sigortadan karsilasinlar
YusufGokduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynen benimde başıma geldi fakat bu sefer başkasının ürünü bana geldi nasıl mı? Benim paketimin içinde başka paket vardı kargo şirketinin ismini vermiyeyim fakat A ile başlıyor ülkede genel bilinen bir kargo şirketi eve geldim farkına vardım kişiye ulastim poşetin içinden anlicaginiz en son çare kargo mümkün olduğu olduğunca elden teslim herzaman daha iyi.
redtilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam. Ürün size ulaşmamış bu nedenle n11 üzerinden ürünü iade edin. Bırakın firma uğraşsın bunlarla. Ürün size teslim edilmediği için ödemeniz size yapılmak zorunda. Ürünü size teslim ettilerse o zaman da size teslim ettiklerini belgelemek zorundalar. Boş yere canınızı üzmeyin. Bırakın kurumsal firmalar kendi arasında halletsin sorunu bence...

Kargo firmalarının hepsi aynı. Hizmet kaliteleri ortada...
upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorumluluk kargo şirketinde sonuç olarak kimliğinize bakarak teslim etmesi gerekiyor, n11 ile görüşün
NazimDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para iadenizi 2 hafta içinde alırsınız. kargoyu veren kişinin maaşından kesilir hocam
Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kargolara el atılması şart. Aras kargo yakın olmasına rağmen sürekli evde yoktu olarak yazıyorlar. Geçen zaten öyle yalanlar yazmışlar ki. Evde yoktu, telefona ulaşılamadı, binadakiler tanımadıklarını söyledi diye yazmışlar. Dedim yuh
N11 üzerinden satıcı firma ile iletişime geçtim onların vereceği cevaba göre farklı platformlarda şikayet oluşturacağım. Çok fazla internetten alışveriş yapan biriyim kargo teslim ederken bazen tc no istiyorlar.