Bu kargolara el atılması şart. Aras kargo yakın olmasına rağmen sürekli evde yoktu olarak yazıyorlar. Geçen zaten öyle yalanlar yazmışlar ki. Evde yoktu, telefona ulaşılamadı, binadakiler tanımadıklarını söyledi diye yazmışlar. Dedim yuh