reka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
1 adet n11.com üzerinden ürün siparişi verdim. İlçemde bulunan sürat kargoya ürün 29 ağustosta ulaşmış ve benimle alakası olmayan birine teslim edilmiş.
Kargoya hiçbir şekilde ulaşamıyorum firmayı aradığımda bölge müdürlüğüne ilettiklerini söylediler ancak herhangi bir değişiklik yok.
Ürün değerli olmasa da mağduriyet yaşattıkları için yapabileceğim bir şey var mı?
sikayetvar.com , kargotakiptr.com sitesine şikayet oluşturun hocam. Adamların tek işi var kargo teslim etmek kadar basit onu bile berecemiyorlar bu kargolara birinin el atması lazım acilen