Merhaba,
1 adet
n11.com üzerinden ürün siparişi verdim. İlçemde bulunan S kargoya ürün 29 ağustosta ulaşmış ve benimle alakası olmayan birine teslim edilmiş.
Kargoya hiçbir şekilde ulaşamıyorum firmayı aradığımda bölge müdürlüğüne ilettiklerini söylediler ancak herhangi bir değişiklik yok.
Ürün değerli olmasa da mağduriyet yaşattıkları için yapabileceğim bir şey var mı?