Hocam. Ürün size ulaşmamış bu nedenle n11 üzerinden ürünü iade edin. Bırakın firma uğraşsın bunlarla. Ürün size teslim edilmediği için ödemeniz size yapılmak zorunda. Ürünü size teslim ettilerse o zaman da size teslim ettiklerini belgelemek zorundalar. Boş yere canınızı üzmeyin. Bırakın kurumsal firmalar kendi arasında halletsin sorunu bence...
Kargo firmalarının hepsi aynı. Hizmet kaliteleri ortada...