EdizKaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bayramla gelen yalnızlık
49
●1.714
- 11-08-2019, 13:54:35Sabah kalktım, aynı duygular ile. Rehbere baktım kimi ararım diye, sonra bibr iki gereksiz, hemde hiç gereği olmayan arama yaptım, aradığım içinde pişman oldum. Gittim oğlumu görmeye 2 saat oğlumu gördüm, bayramlaştım. Şükürler olsun oğlum var. Kardeşim üzgünüm ama cebine bak, banka hesabına ne kadar kalabalık ya da yanlız olduğunu görürsün.
İyi bayramlar arkadaşlar.