• 11-08-2019, 13:26:31
    #19
    Üyeliği durduruldu
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bayramlar kardeşim kendini yalnız hissedersen yazabilirsin
    Önceki bayramlardan alışkınım hocam teşekkür ederim yinede bu mesajın beni mutlu etti.
  • 11-08-2019, 13:54:35
    #20
    Sabah kalktım, aynı duygular ile. Rehbere baktım kimi ararım diye, sonra bibr iki gereksiz, hemde hiç gereği olmayan arama yaptım, aradığım içinde pişman oldum. Gittim oğlumu görmeye 2 saat oğlumu gördüm, bayramlaştım. Şükürler olsun oğlum var. Kardeşim üzgünüm ama cebine bak, banka hesabına ne kadar kalabalık ya da yanlız olduğunu görürsün.

    İyi bayramlar arkadaşlar.
  • 11-08-2019, 13:58:02
    #21
    Bir Çok kişi aynı duygu ile uyandı bu gün .
    Herkese iyi bayramlar.
  • 11-08-2019, 14:05:53
    #22
    Bayramın mübarek olsun. 🥳
  • 11-08-2019, 14:47:09
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı bayramlar, benim de pek sevdiğim yok:
  • 11-08-2019, 15:31:17
    #24
    mutlu bayramlar olsun dostum. Rahat ol tek sen değilsin bu durumda olan. Daha mutsuz olanlarda var..
  • 11-08-2019, 17:29:30
    #25
    Iyi bayramlar hocam.
  • 11-08-2019, 17:33:46
    #26
    sanada iyi bayramlar yalnızlık çekmenin anlamı yok aç bir konu sohbet muhabbet edelim tüm forum arkadaşın olsun sorun yok
  • 11-08-2019, 17:34:20
    #27
    Yalniz hissettirenler utansin