EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bayramlar kardeşim kendini yalnız hissedersen yazabilirsin
Önceki bayramlardan alışkınım hocam teşekkür ederim yinede bu mesajın beni mutlu etti.