Bayramla gelen yalnızlık - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bayramla gelen yalnızlık
49
●
1.714
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bayramla gelen yalnızlık
1
2
3
4
5
6
11-08-2019, 12:35:26
#10
okan_025
Üyeliği durduruldu
Hayırlı Bayramlar hocam...
11-08-2019, 12:35:19
#11
alfonzofaruk
Hayırlı bayramlar beyler
11-08-2019, 12:37:11
#12
Fizz
İyi bayramlar hocam 🥳
11-08-2019, 12:42:49
#13
Daniel1336
Iyi bayramlar hocam R10 dasiniz rahat olun elden ne gelirse variz
11-08-2019, 12:49:48
#14
KursunAsker
Ben de sizden farklı değilim maalesef..
Hayırlı bayramlarınız olsun hocam..
11-08-2019, 12:52:01
#15
Yuma
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı Bayramlar
11-08-2019, 13:02:12
#16
t4ko
hiç kimse yok kimsesiz
herkesin var bir kimsesi
demiş Avni mahlasıyla Fatih Sultan Mehmet. Hayat her şeye rağmen çok güzel, Bayramın Mübarek Olsun
11-08-2019, 13:20:56
#17
Hostral
Üyeliği durduruldu
İyi bayramlar kardeşim kendini yalnız hissedersen yazabilirsin
11-08-2019, 13:21:27
#18
TolgaDGN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı ve mutlu bayramlarınız olsun.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler